Premiile si grila de evaluare
1. Premierea LIBRARULUI ISCUSIT - Valoarea neta a premiilor puse in joc: locul I - 400 Euro, locul II - 200 Euro, locul III - 100 Euro.
Premiile se vor acorda in bani librarului pe baza contractului de colaborare pentru care Editura Herald va plati taxele si impozitele aferente
1. Abilitatea librarului in definirea si folosirea promotiilor |
||||||
1.1. Stabilirea optiunii librarului |
Se va calcula ca raport intre titlurile propuse intitial de catre librar si cele 20 de titluri alese ca urmare a centralizarii voturilor tuturor participantilor |
peste 14 din 20 |
peste 9 din 20 |
peste 5 din 20 |
sub 5 din20 |
|
Criteriul se va evalua o singura data la inceputul campaniei |
puncte |
100 |
50 |
25 |
-25 |
|
|
||||||
1.2 Gradul de inglobare a promotiei in activitatea librarului |
Se va calcula ca raport dintre totalul cartilor vandute cu reducere si totalul cartilor vandute. |
Peste 80% |
50-80 % |
20-49 % |
Sub 20 % |
|
Criteriul va fi analizat de fiecare data la sfarsitul fiecarei etape de evaluare |
puncte |
50 |
100 |
25 |
-50 |
|
|
||||||
1.3 Discernamantul librarului fata de topul vanzarilor din campanie |
Se va calcula ca raport intre titlurile propuse intitial de catre librar si cele 40 de titluri, cele mai bine vandute in intervalul campaniei. |
50-100 % |
20-49 % |
5-19 % |
sub 5% |
|
Criteriul se va evalua o singura data la sfarsitul campaniei |
puncte |
300 |
200 |
50 |
-300 |
|
|
||||||
2. Promovarea tombolei |
|
|
|
|
|
|
Numarul de taloane de participare la tombola validate si trimise de catre librar in perioada analizata |
0-3 |
3-10 |
11-25 |
peste 26 |
||
Criteriul va fi analizat de fiecare data la sfarsitul fiecarei etape de evaluare |
puncte |
0 |
25 |
50 |
100 |
|
|
||||||
3. Expunerea Editurii Herald la inceputul campaniei |
|
|
|
|
||
Numarul de titluri Herald pe care libraria le detinea inaintea derularii campaniei |
0-50 |
51-70 |
71-150 |
peste 150 |
||
Criteriul se va evalua o singura data la inceputul campaniei |
puncte |
0 |
100 |
250 |
400 |
|
|
||||||
4. Expunerea suplimentara in perioada de evaluare-comenzi |
|
|
|
|
||
Numarul de carti Herald comandate in intervalul de evaluare |
0-10 |
11-50 |
51-110 |
peste 110 |
||
Criteriul va fi analizat de fiecare data la sfarsitul fiecarei etape de evaluare |
puncte |
50 |
200 |
300 |
400 |
|
|||||
5. Vanzari in perioada de evaluare |
|
|
|
|
|
Numarul de carti Herald facturate in intervalul de evaluare |
30-59 |
60 -99 |
100 - 150 |
peste 150 |
|
Criteriul va fi analizat de fiecare data la sfarsitul fiecarei etape de evaluare |
puncte |
50 |
100 |
250 |
400 |
|
|||||
6. Randamentul comenzilor in perioada de evaluare |
|
|
|
|
|
Se va calcula ca raport valoric intre totalul cartilor facturate si totalul cartilor comandate. La sfarsitul fiecarei etape de evaluare se vor cumula valorile totale calculate de la inceputul promotie. |
peste 50% |
30-49 % |
5-29 % |
Sub 5% |
|
Criteriul va fi analizat de fiecare data la sfarsitul fiecarei etape de evaluare |
puncte |
750 |
500 |
100 |
-1000 |
|
|||||
7. Penalizari privind respectarea termenelor din agenda |
o etapa |
2 etape |
3 etape |
||
Se vor penaliza intarzierile privind necomunicarea la timp a datelor privind evaluarea campaniei |
-250 |
-500 |
descalificare |
|
|
|
|
|
|
|
|||
8. Valorificarea stocului de carte in perioada campaniei |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Se va calcula ca raport intre valoare cartilor facturate si cumulul dintre valoare stocului initial si valoarea livrarilor |
sub 1% |
1-10% |
11-20% |
21-30% |
31-40% |
41-50% |
51-60% |
peste 60% |
|
Criteriul se va evalua o singura data la sfarsitul campaniei |
puncte |
-500 |
100 |
200 |
300 |
400 |
500 |
600 |
700 |
2. Premierea LIBRARIEI – diploma CENTRU DE EXCELENŢĂ
Diploma EXCELENTA IN VANZARE se acorda FIRMELOR care au in proprietate sau gestioneaza direct LIBRARIA in care LIBRARUL ISCUSIT s-a bucurat de tot sprijinul pentru a participa la Campania TE ASTEPTAM IN LIBRARIE editia 2011 si care astfel a realizat un punctaj in TOP 10.
TOP 10 este stabilit pe baza grilei de evaluare a concursului LIBRARUL ISCUSIT.
Prin aceasta EDITURA HERALD dovedeste ca apreciaza calitatea partenerilor sai pentru:
- infrastructura informationala si logistica care determina cunoasterea si comunicarea informatiilor corecte si la timp
- libertatea acordata librarului in gestiunea spatiului de expunere si a stocului de carte
- ca au gasit un mod de motivare financiara si profesionala care sa stimuleze creativitatea
- ca sunt gata sa participe la o competitie - cu cartile pe fata.
Premiul de EXCELENTA IN VINZARE consta in acordarea unui bonus de 20% din vinzarile de carte HERALD in decembrie 2011 realizate in LIBRARIA in care activeaza primii 10 LIBRARI ISCUSITI. Centrele de Excelenţă vor fi promovate în perioada 15.XI.2011 – 15.I.2012 pe site-ul www.teasteptaminlibrarie.ro, cât şi printr-o campanie de presă care să marcheze Centrele de Excelenţa Herald.