ANEXA 4 – Grila de evaluare pentr concursul LIBRARUL ISCUSIT 2012
1.Grila de evaluare
1. Abilitatea librarului in folosirea promotiilor si promovarea imaginii LIBRARIEI |
|||||||||||
1.1. Stabilirea optiunii librarului |
Se va calcula ca raport intre titlurile propuse intitial de catre librar si cele 20 de titluri alese ca urmare a centralizarii voturilor tuturor participantilor |
peste 14 din 20 |
peste 9 din 20 |
peste 5 din 20 |
sub 5 din20 |
|
|||||
Criteriul se va evalua o singura data la inceputul campaniei |
puncte |
100 |
50 |
25 |
-25 |
|
|||||
|
|
||||||||||
1.2 Gradul de inglobare a promotiei in activitatea librarului |
Se va calcula ca raport dintre totalul cartilor vandute cu reducere si totalul cartilor vandute de la inceputul campaniei |
Peste 80% |
50-80 % |
20-49 % |
Sub 20 % |
|
|||||
Criteriul va fi evaluat la sfarsitul fiecarei etape |
puncte |
50 |
100 |
25 |
-50 |
|
|||||
|
|
|
|||||||||
1.3 ACTIUNI INITIATE DE LIBRAR pentru promovarea LIBRARIEI |
Se acorda in functie de numarul de voturi exprimate pentru afise/eseuri/povesti trimise de librar ca material de promovare a imaginii librariei |
Fara clip de prezentare |
Sub Nr maxim de voturi exprimate/4 |
Sub Nr maxim de voturi exprimate/3 |
Sub Nr maxim de voturi exprimate/2 |
Nr maxim de voturi exprimate |
|
||||
Criteriul se va evalua o singura data la sfarsitul campaniei |
Pentru numarul maxim de voturi exprimate se acorda 100 de puncte. puncte |
-100 |
20 |
30 |
50 |
100 |
|
||||
|
|
||||||||||
2. Promovarea tombolei |
|
|
|
|
|
|
|
||||
Numarul de taloane de participare la tombola validate si trimise de catre librar in perioada analizata |
0-3 |
3-10 |
11-25 |
peste 26 |
|
|
|||||
Criteriul va fi evaluat la sfarsitul fiecarei etape |
puncte |
0 |
25 |
50 |
100 |
|
|
||||
|
|
|
|||||||||
3. Expunerea suplimentara in perioada de evaluare-comenzi |
|
|
|
|
|
|
|||||
Numarul de carti Herald comandate in intervalul de evaluare |
0-10 |
11-50 |
51-110 |
peste 110 |
|
|
|||||
Criteriul va fi evaluat la sfarsitul fiecarei etape |
puncte |
50 |
200 |
300 |
400 |
|
|
||||
|
|
|
|||||||||
4. Vanzari in perioada de evaluare |
|
|
|
|
|
|
|
||||
Numarul de carti Herald facturate in intervalul de evaluare |
30-59 |
60 -99 |
100 - 150 |
peste 150 |
|
|
|||||
Criteriul va fi evaluat la sfarsitul fiecarei etape |
puncte |
50 |
100 |
250 |
400 |
|
|
||||
|
|
|
|||||||||
6. Randamentul comenzilor in perioada de evaluare |
|
|
|
|
|
|
|||||
Se va calcula ca raport intre valoarea cartilor facturate si valoarea cartilor comandate de la inceputul concursului |
peste 50% |
30-49 % |
5-29 % |
Sub 5% |
|
|
|||||
Criteriul va fi evaluat la sfirsitul fiecarei etape |
puncte |
750 |
500 |
100 |
-1000 |
|
|
||||
|
|
|
|||||||||
7. Penalizari privind respectarea termenelor din agenda |
o etapa |
2 etape |
3 etape |
|
|
||||||
Se vor penaliza intarzierile privind necomunicarea la timp a datelor privind evaluarea campaniei |
-250 |
-500 |
descalificare |
|
|
||||||
2. Premiile LIBRARUL ISCUSIT – se acorda pentru cele mai mari punctaje; valoarea neta a premiilor puse in joc: locul I - 400 Euro, locul II - 200 Euro, locul III - 100 Euro
Premiile se vor acorda in bani librarilor pe baza unor contracte de colaborare pentru care Editura Herald va plati taxele si impozitele aferente
3. Diploma CENTRU DE EXCELENŢĂ
Se va acorda LIBRARIILOR care au LIBRARI ISCUSITI pe primele 10 locuri in clasament.
Premiul consta in acordarea unui suport in campaniile initiate/convenite cu fiecare CENTRU DE EXCELENTA in parte la nivel maxim de 20% reducere pentru 20 de tituri pe o perioada de 2 luni. Titlurile si perioada campaniilor este agreata cu fiecare in parte. Campaniile trebuie incheiate pina la 1 iulie 2013.
Persoane de contact
Justina Scrima, coordonator proiect: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.; 0745050020// acord de principiu, informatii suplimentare, monitorizare concurs
Gabriela Bucur, coordonator campanie: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.; Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., 021 3194060 // semnarea contractelor, monitorizare concurs
Andreea Chirica asistent campanie; Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.; 0771664320 // coordonator tombola, monitorizare concurs
Adrian Alexandru, coordonator logistica: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., 0746050513 // amenajarea punctelor de vinzare, comenzi