Regulament Evaluare
1. Spiritul de competitie |
||||||
Se acorda ca punctaj de START in functie de data actiunii |
pina in 5 iulie |
intre 6-8 iulie |
intre 9-12 iulie |
intre 13-15 iulie |
||
1.1 Inscrierea la concurs |
Se acorda in functie de data inscrierii in concurs |
100 |
50 |
30 |
10 |
|
1.2 Solicitarea promotiei |
Se acorda in functie de data votului pentru OPTIUNEA LIBRARULUI |
100 |
100 |
50 |
30 |
2. Abilitatea librarului in folosirea promotiilor |
||||||
2.1. Alegerea promotiei / lot OPTIUNEA LIBRARULUI - 20 titluri |
Se va calcula ca raport intre titlurile propuse intitial de catre librar si cele 20 de titluri alese ca urmare a centralizarii voturilor tuturor participantilor |
intre 16-20 |
intre 10-15 |
intre 6-9 |
intre 0-5 |
|
Criteriul se va evalua o singura data la inceputul campaniei |
10 |
7 |
5 |
3 |
||
2.2 Ponderea promotiei in vinzare |
se iau in calcul toate promotiile HERALD active in timpul concursului (20 promotia campaniei + 20 optiunea librarului) |
Peste 80% |
50-80 % |
20-49 % |
Sub 20 % |
|
Se va calcula ca raport dintre totalul cartilor vandute cu reducere si totalul cartilor vandute de la inceputul campaniei/se evalueaza la sfirsitul fiecarei etape |
10 |
40 |
10 |
0 |
3. Abilitatea librarului in folosirea tombolei |
||||||
3.1 Promovarea tombolei |
Numarul de taloane de participare la tombola validate si trimise de catre librar in perioada analizata |
1-3 |
4-14 |
15-25 |
peste 25 |
|
Criteriul va fi evaluat la sfarsitul fiecarei etape |
10 |
40 |
80 |
150 |
||
3.2 Folosirea tombolei ca motivatie suplimentara pentru a determina momentul cumpararii |
Se va calcula ca raport dintre totalul cartilor vandute si totalul taloanelor trimise |
Peste 80% |
50-80 % |
20-49 % |
Sub 20 % |
|
Criteriul va fi evaluat la sfarsitul fiecarei etape |
50 |
45 |
30 |
10 |
4. Transmiterea unui mesaj cultural |
||||
4.1 Folosirea concursului de fotografie ca motivatie suplimentara pentru a determina momentul cumpararii |
mesajul cutural din acest an - foloseste fotografia ca modalitate de cunoastere |
DA |
NU |
|
are vizitatori inscrisi la concursul de fotografie |
50 |
0 |
||
4.2 Asimilarea mesajului cultural in materialele de promovare produse de librar |
unul din cel 3 tipuri de materiale prezentate la concurs face referire la acest mesaj |
50 |
0 |
5.Folosirea promovarii pe net |
||||||
ACTIUNI INITIATE DE LIBRAR pentru promovare |
Se acorda in functie de numarul de voturi exprimate pentru materiale trimise de librar ca material de promovare - proportional cu numarul de voturi exprimate in raport cu numarul maxim de voturi exprimate in concurs pentru acceasi clasa de material |
Fara clip de prezentare |
Sub 10 voturi |
punctaj |
punctaj de start |
|
5.1 ACTIUNI INITIATE DE LIBRAR pentru promovarea LIBRARIEI |
Criteriul se va evalua numai in ultima etapa / Pentru numarul maxim de voturi exprimate se acorda 100 de puncte. |
-300 |
0 |
P |
100 |
|
5.2 ACTIUNI INITIATE DE LIBRAR pentru promovarea profilului de librar |
Criteriul se va evalua la sfarsitul fiecarei etape / Pentru numarul maxim de voturi exprimate se acorda 50 de puncte. |
-200 |
0 |
50 |
||
5.3 ACTIUNI INITIATE DE LIBRAR pentru promovarea lecturii (interviu, recenzie, recomandare) |
Criteriul se va evalua numai in ultima etapa / Pentru numarul maxim de voturi exprimate se acorda 50 de puncte. |
NU - 0 |
DA - 50 |
6. GESTIONAREA SPATIULUI DE EXPUNERE |
||||||
6.1. Expunerea suplimentara in perioada de evaluare-comenzi |
Numarul de carti Herald comandate in intervalul de evaluare |
1.-10 |
"11-50 |
51-110 |
peste 110 |
|
Criteriul va fi evaluat la sfarsitul fiecarei etape |
5 |
20 |
30 |
50 |
||
6.2 Vanzari in perioada de evaluare |
Numarul de carti Herald facturate in intervalul de evaluare |
30-59 |
60 -99 |
100 - 150 |
peste 150 |
|
Criteriul va fi evaluat la sfarsitul fiecarei etape |
150 |
200 |
250 |
300 |
||
6.3 Randamentul comenzilor in perioada de evaluare |
Se va calcula ca raport intre valoarea cartilor facturate si valoarea cartilor comandate de la inceputul concursului |
peste 50% |
30-49 % |
6-29% |
Sub 5% |
|
Criteriul va fi evaluat la sfirsitul fiecarei etape |
100 |
50 |
20 |
5 |
7. Penalizari privind respectarea termenelor din agenda | Se vor penaliza intarzierile privind necomunicarea la timp a datelor privind evaluarea campaniei |
o etapa |
2 etape |
puncte |
|
-500 |
DESCALIFICAT |